Längesen!

Har kommit på mig själv lite att jag inte har skrivit något skriftligt inlägg i min blogg på flera månader! Har bara blivit en sjukt massa bilder! Men det är ju min fotoblogg så det är klart att det har blivit en massa binder!!!!

Tänkte bara försäkra er om att jag lever! ;)


Idag tog jag en tur till väla för jag behövde nya mjukisbyxor..kom hem med ett linne o en kofta istället :) hehe
Köpte även en bok lite senare ikväll..50 nyanser utav honom..alla säger att den e sjukt bra..var rea på den så den kostade bara 99! Hade tänkt köpa den på väla vid tidigare tillfälle för 199 kr...tyr att jag väntade då hehe!...

Legat i sängen nu ngn timme o lyssnat på min pojkväns snarkande...små hungrig o kan inte sova..jobbigt!
Imorron har jag tänkt åka ner till Malmö för att fota..dels folket på gatorna o sen lite grafitti kanske..hmm...ja vi får se vad morgondagen har att bjuda på!....

GODNATT!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0