♥ - Hemma !

Bussen körde en halvtimme senare från jönköping konstaterade jag när jag inte var i helsingborg runt sex tiden som jag brukar! haha..som skönt på bussen för en gångs skull...mötte sedan upp My på marina, sen gick vi in till knutan o jag käkade kina mat..my stack till ramlösa för att lämna buss kort till en vän...jag gick till marina o satt i baren o snackade med Andres o fotade medans jag väntade på My! Gick in på crom för att se om snyggingen jobbade...efter ett tag kom en jäkla engelsk man o började snacka med My o sen lite med mig...skulle då förklara att jag suger på engelska så jag sa "I suck on english" o My uppfattade det som att jag sa "I fuck on english" haha..snacka om att höra vad man själv vill ;) eller hur gumman? loveu♥
-----------------------------------------------------------------------------
Väl hemma så händer det konstiga saker, konstiga samtal..men dom är uppgjorda nu o jag o tjejen är ok vänner hoppas jag? killen bad jag dra åt helvete..så nu slipper jag den lögnaren! 
-----------------------------------------------------------------------------------

hatar verkligen killar, ljuger o döljer en jävla massa...ska fan i mig leva singel asså! aja..foton kommer imorron iaf!
nu film, käka lite 86% choklad..gott! sen sova! nattiiiiiis!
Kathrinea Living
2011-11-01 @ 23:23:52
URL: http://kathrinealiving.blogg.se/

sv: inte en aning tyvärr, men snygg e han iaf! ;P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0