♥ - happy face !


Igår var det lite körigt på kvällen..bestämde mig för att gå till bussen on till stan..kom bara halvägs innan jag insåg att jag aldrig kommer hinna..så fick ringa pappa så han körde ner mig resten av biten..hehe! väl framme i hbg tog jag en drink på marina plaza..favoriten såklart! My kom och vi stack åt strand hållet för att knäppa av lite bilder till hennes nya bloggdesign! ska försöka fixa den i helgen! kanske redan idag..vem vet!

men det jag ville komma till var att jag har fått ett uppdrag av Raffe på företagsrocken...Nathalie som jag lärt känna, underbar pingla, presenterade mig för raffe och vi snackade lite om vad jag läste till osv. så fick i uppdrag att fixa bilderna jag tog igår kväll o sen slänga upp i en mapp på deras FB sida..så sjukt grymt =D  o sen om jag var hemma i skåne så skulle jag komma o fota på nästa spelning dom hade..vad jag fattade som den 11 maj? aja får kolla...så nu detta kanske lönar sig till en fot in i det verkliga livet! =) det är så sjukt SWEEET! =D hah!

ska iaf ta o gå igenom o fixa bilderna nu..några dyker upp här senare under helgens gång!
om ni har tur ;)



kan inte hjälpa att jag saknar dig =( ♥

Din fju
2012-04-01 @ 10:40:56

lycka till med det nya uppdraget :)

Anonym
2012-04-07 @ 11:54:18
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Mysig blogg hörru!!!

Kom in här för du kommenterade en tavla jag målat för ett bra tag sedan,läste igenom gamla kommentarer;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0